Hensem Boy & Cute Gurl Follow Me!!

Tuesday 25 September 2012

Perkahwinan Istimewa Di Samping Gaint Gundam


Serius Mega Gaint..Perkahwinan yang diadakan di Taman Shiokaze di meriahkan dengan 18-meter (59 kaki) tinggi patung hidup seperti 1/1 Gundam RX78 Robot adalah satu acara yang menakjubkan yang mengiringi  pasangan pengantin bertuah ini bersempena “Mobile Suit Gundam 30th Anniversary Project.” Sehingga kini, rasmi terbesar replika Gundam di Jepun adalah satu 2/3-scale LM312V04 memintas ketinggian Gundam yang dibina di 10 meter (33 kaki) tinggi pada tahun 1990-an.

The only other official life-size replica of a full RX 78-2 telah dibina pada tahun 2007 di kaki Gunung. Fuji. Walau bagaimanapun, ia telah dibina khusus untuk berinteraksi dan terletak di atas lantai bangunan, tidak berdiri seperti patung Odaiba. Lima ratus pasangan bertanding melalui perancang perkahwinan T & G untuk menjadi yang bertuah untuk bertukar-tukar ikrar perkahwinan mereka di samping robot terkenal....
Kedua-dua pengantin ini begitu teruja untuk dalam perkahwinan mereka ini dengan bertukaran ikrar dalam jarak yang dekat dengan Gundam kesayangan mereka yang dikatakan kedua-duanya mempunyai pengaruh yang kuat ke atas kehidupan mereka.



Pasangan yang dipilih mempunyai seorang anak perempuan berusia enam bulan bernama Seira Sayla, yang namanya berasal dari siri Gundam.
Patung adalah binaan sementara dan plastik bertetulang gentian kaca meliputi kerangka keluli supaya ia akhirnya boleh dibuka. Bergerak unit kepala, badan mengeluarkan cahaya daripada 50 mata yang berasingan dan spurts kabus dari 14 lokasi pada badan.


No comments:

Post a Comment