Hensem Boy & Cute Gurl Follow Me!!

Tuesday 14 August 2012

Nora Danish Bergambar Seksi

Seriously WorldMentioned baru sahaja melihat gambar HotMama Nora Danish dalam ruangan majalah GLAM edisi Mei 2012,  dan selepas daripada itu kita dikhabarkan Nora telah berangkat ke tanah suci Mekah untuk menunaikan Umrah, dan telah memuat naik gambarnya bertudung ketika di sana. Menurut beberapa blog hiburan tempatan, photoshoot ini dijalankan sebelum Nora berangkat ke tanah suci. Dalam ruangan tersebut, Nora membicarakan tentang lelaki pilihannya kelak dan Nora menjelaskan bahawa dia akan lebih mementingkan kerjaya dan keluarga.

Aktres jelita itu telah memohon maaf berikutan penyiaran gambar-gambar seksinya dalam majalah Glam edisi Mei 2012 ketika dia berada di tanah suci Mekah baru-baru ini.
"Saya mengakui gambar-gambar yang tersiar agak melampau dan mengaibkan saya. Saya sendiri berasa malu kerana berpakaian sebegitu, tambahan pula dengan status saya sebagai ibu tunggal.
"Saya tahu itu salah saya. Oleh itu, saya memohon maaf kepada semua pihak atas keterlanjuran saya," ujarnya.




Sumber asal: yahoo, tupai

No comments:

Post a Comment