Hensem Boy & Cute Gurl Follow Me!!

Saturday 14 July 2012

Anak Sylverter Stallone Mati

Hati Sylvester Stallone hancur dan berduka cita selepas Sage anaknya ditemui mati hari ini.
Laporan mengatakan pil preskripsi yang dijumpai di tempat kejadian apartmen Sudut Los yang berusia 36 tahun di mana beliau telah ditemui.
Pengarah filem ini difahami telah overdosed pada pil dan pegawai koroner sedang menyiasat sekiranya ia adalah sengaja atau bunuh diri, mengikut TMZ.
Seorang sumber memberitahu RadarOnline bahawa pihak medik tiba di tempat kejadian pada 3:05 petang ini dan mengambil masa kira-kira 25 minit untuk mencuba memulihkan Sage sebelum kematiannya namun usaha itu gagal.

Mayatnya terus dibawa ke pejabat koroner dan orang dalam yang mendakwa dia tidak didapati sengaja membunuh diri.
'Saya mengesyaki dia telah mati untuk beberapa lama apabila beliau telah ditemui, sumber itu memberitahu laman web.
'Biasanya medik akan berada di tempat kejadian kira-kira 45 minit namun mereka keluar dari sana dalam masa setengah jam.
'Terdapat beberapa botol preskripsi yang dijumpai di tempat kejadian tetapi ia tidak muncul sebagai bunuh diri dan tiada nota didapati.

Seorang pemanggil telah menghubungi talian  9-1-1 pada jam 3 petang dan pemanggil berkata Sage tidak dapat bernafas dan menunjukkan dia menunjukan Sage terlebih dos dadah, laporan Radar.

'Sylvester Stallone dan Sasha bersedih atas kehilangan anak mereka secara tiba-tiba,' kata jurucakap pelakon Michelle Bega dalam kenyataan itu. Laporan asal dailymail






No comments:

Post a Comment